Apex bir güvenlik yazılımıdır ve sisteminizdeki her türlü zararlı yazılımı tespit ederek hesabınızı yasaklar. Ama bunun sadece Wolfteam için kullanabilecek 3. parti programları olduğunu düşünmeyin. Bunlar nelerdir hemen değinelim.
Diğer oyunlara ait hile dosyaları veya programları





İnternet dosya indirme programlarında zararlı bir yazılım varsa


Bu nedenle Wolfteam çalışırken arka planda farklı programlar çalıştırmayınız.
Apex defalarca test edilmiş ve durduk yere hiçbir şekilde ceza vermediği görülmüştür. En basit örnekle Joygame ofisinde wolfteam oynayan birçok kişi asla Apex yasaklaması almamıştır. Çünkü bilgisayarların hiç birinde zararlı yazılım bulundurulmamaktadır. Sizin de bu konuda dikkatli olmanız gerekmektedir.
Apex uyarı niteliğinde ceza verdiği için 3 günlük yasaklama uygulamaktadır. Ceza tarihinizden 3 gün sonra cezanız sona erer.
2.Hesap güvenliğimi nasıl sağlarım?
- Joygame şifrenizi kimseyle paylaşmayınız.
- Joygame dışında "Bedava Joypara" tarzında duyuru yapan sitelere asla güvenmeyiniz.
- www.joygame.com dışında hiçbir siteye kullanıcı adı ve şifrenizle giriş yapmayınız.
- Anti-virus programlarını güncel tutunuz.
-12345

- Bilgisayarınızda hile programlarının olmadığına emin olunuz. Bu tür programlar bir çok virüs ve trojen taşımaktadır.
- Oyunda yarattığınız karakter isimlerini kullanıcı isminizle aynı tutmamaya özen gösterin.
- OG'lerimiz asla ve asla sizden şifre istemezler bu yüzden bir sorun olduğunda sadece Joygame Destek Merkezi'ne atarak yardım isteyiniz.
- İnternet kafeden giriş yapıyorsanız mutlaka çıkarken cashleri temizleyin
3. E-posta değiştirme şartları nelerdir?
E-posta adresinizi değiştirmek için bize vermeniz gereken bilgiler aşağıdadır.
- E-posta adresinizi neden değiştirmek istemektesiniz?(kesin gerekmektedir)
- T.C Kimliğinize ait önlü arkalı ekran görüntüsü(kesin gerekmektedir)
- Eğer elinizde Varsa Joypara alımınıza dekont
- Şu anki e-posta adresiniz ve Yeni e-posta adresiniz(kesin gerekmektedir)
- Joygame'den size gelmiş olan e-postalardan birinin ekran görüntüsü (kesin gerekmektedir)
- Karakterinize ait en eski ekran görüntüsü(önemli)
Yalnızca kullanıcı hesabı adına e-posta adresi değiştirme talebinde bulunabilirsiniz! Şartlara uygunsanız ve istenenleri eksiksiz biçimde karşıla biliyorsanız konuyla ilgili gerekenler ile birlikte Joygame destek sistemine talep açarak irtibata geçebilirsiniz.
4. Kampanya hediyem ne zaman gelecek?
Eğer kampanya tarihleri arasında alım yaptıysanız

5. En iyi çözünürlük hangisidir?
1024x 768 en sağlıklı görüntüyü veren moddur




6.Mavi Ekran hatası ile karşılaştım ne yapmam lazım?
Bu sorunu incelememiz için aşağıdakileri uygulayınız.
Öncelikle mavi ekran aldığınız zaman çıkan görüntüyü bir kamera yardımı ile çekiniz(cep telefonu

Windows 7’de BAŞLAT kısmındaki arama bölümüne dxdiag yazınız.
Açılan panoda bulunan üstteki "SİSTEM" ve “EKRAN” sekmesine tıklayınız. Açılan kısımda ekran kartı özellikleriniz bulunmaktadır. Bunun ekran görüntüsünü alarak destek sistemine gönderiniz.
7. MS Sorunu yaşıyorum

Bu sorun bağlantı hızınızın odadaki diğer oyuncularla uyuşmamasından kaynaklanmaktadır. Sizin bağlantınızda sorun olmamasına rağmen oyun odasına daha önce girmiş bağlantısı yavaş olan Bir oyuncu hata almanıza




8. Bugtrap Nedir?
Bugtrap bir hata değil hatayla karşılaştığınızda kaydını tutan bir programdır. Sebebi donanım veya yazılım olan çeşitli hatalarda bugtrap kayıt sistemi devreye girebilir. Bugtrap karşınıza çıktığınızda endişe etmenize gerek yoktur. Eğer sürekli karşılaşmıyorsanız anlık bir problemden karşınıza çıkmış olabilir

1-Güncel bir antivirüs programıyla Virüs taraması yapmak

2-Güncel bir spyware yazılımıyla spybot


3-Scandisk programı ile bilgisayarınızı taratıp hataları düzeltmek

5-Ekran kartı sürücülerini güncellemek

6-Sisteminizde oyunla birlikte çalışan programları kapatmak

7-Son olarak oyunu silip tekrardan kurmaya çalışmak.
9. Pando Media boster nedir?
Bu gii durumla karşılaşmanız taktirinde bilgisayarınızın güvenlik duvarı ayarlarından

10. Sunucu ile baglantı kesildi hatası alıyorum

Kullanmakta olduğunuz internet bağlantısı sağlıklı bir şekilde işleyiş göstermediğinden dolayı böyle bir sorun ile karşılaşıyorsunuz. Bağlantınızı yenileyiniz ve bir süre bekledikten sonra yeniden oyuna giriş yapmayı deneyiniz.
11. Kopyalanmış Hesap Uyarısı Alıyorum
Şifrenizi başkasıyla paylaştıysanız ya da başka birisi şifrenizi ele geçirmişse o kişioyuna girdiğinde bu hatayı alırsınız.Lütfen şifrenizi değiştiriniz ve yeni şifrenizle birlikte hesap bilgilerinizi kimseyle paylaşmayın. Şifrenizi değiştirmeden önce e-posta adresinizin size ait olduğunu kontrol edin.
12. Web Module Hatası alıyorum

Aşağıdaki adımları sırası ile deneyiniz. Her adımda bir kere oyuna girmeyi deneyin. Oyuna giremezseniz bir sonraki seçeneğe geçiniz.
• Bilgisayarınızı ve modeminizi kapatıp tekrar açın.
• DNS ayarlarınızı otomatik hale getirin (Nasıl yapılacağını arama motorlarında bulun)
• Virüs programınıza Wolfteam ve Rakion'u güvenli işaretleyin. Bu işlemi başaramazsanız virüs programınızı kapatınız. • Güvenlik duvarı ayarlarını inceleyerek Wolfteam'i güvenli işaretleyin. Bu işlemi yapamıyorsanız Güvenlik Duvarını kapatınız.
• Oyunu Denetim masasından siliniz. Daha sonra Oyunun kurulu olduğu dosyayı tamamen siliniz. Yeni bir kurulum indirip yükleyin.
• Bilgisayarınıza virüs bulaşmıştır. Kaliteli bir virüs programı ile tarama yaparak bilgisayarınızı temizleyiniz. (Oyunu silip yeniden kurunuz)
• Bu seçeneğe geldiyseniz artık bilgisayarınızın bir formata ihtiyacı var demektir. Oyunu kesinlikle KURULUM YÖNETİCİSİ ile yüklemenizi öneriyoruz.
*Son Olarak belirtmek istediğim konu Hesap Çalınması konusudur.
Hesap güvenliği tamamen oyuncuya aittir. Hesap güvenliğinin nasıl sağlanacağı hakkında forumda bir çok yazı mevcuttur. Hesabınızın çalınması ve ya şifrenizi unutmanız dahilinde geri iade edilmesi söz konusu değildir. Bu sebepten dolayı hesabınızı kimse ile paylaşmayınız.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder